Pagina's

22 december 2015

Just Arrived: Ties

Na de geboorte van mijn zoontje en de daaropvolgende verlof periode was het op den duur weer tijd om naar mijn werk te gaan. Uit de Finn bubbel en back to business. Naast mijn werk met bioreactoren en humane cellijnen binnen een farmaceutisch bedrijf had ik toen ook een leuke aanvraag in mijn mailbox voor een newborn fotosessie. Jippie! Klein mannetje Ties was nog ver weg in dromenland in zijn bedje toen ik arriveerde en we hebben even gewacht tot hij wakker werd en zijn buikje had vol gedronken. De open haard stond aan en we werden allemaal warm en warmer en puf puf (en vooral de vader van Ties, een echte buitenman haha). Na een wakkere periode vond Ties het ook wel een slaapverwekkende temperatuur en gaaaapp, toen kon ik nog een mooie slaap foto maken. Ik ben zelf erg blij met deze foto, ik hoop jullie ook! Bedankt voor de hulp en leuke gesprekken tijdens de fotosessie!