Pagina's

29 juli 2016

Just Arrived: Celina

Net voor de zomer mocht ik een bezoek brengen aan newborn Celina. Zoals altijd had ik mijn auto weer volgeladen met allerlei accessoires om de fotosessie tot een succes te maken. Ook al gaat het natuurlijk maar om een hoofdpersoon! In dit geval een prachtig meisje. Grappig detail was dat de mama van Celina vertelde dat Celina tijdens de pret echo de handjes voor haar gezichtje had gedaan. Ook de eerste foto die ik maakte had ze haar armen over haar gezichtje en later tijdens het slapen op de beanbag nog een keer. Zo bijzonder vind ik dat, voor of na de geboorte het zijn gewoon kleine wondertjes. Na wat drinken is ze door een goede tip van haar papa heel diep in slaap gevallen en konden we mooie foto's maken. Ik wens jullie het allerbeste samen!