Pagina's

27 november 2016

Expecting: Kim

Net voor de herfst mocht ik in het Noorderplantsoen van Groningen, Stefan en Kim fotograferen.  Ik heb zelf ook een aantal studenten jaren daar in de buurt gewoond en het is altijd fijn om weer eens door het plantsoen te lopen. We begonnen de fotosessie in het huis van Kim en Stefan niet ver van het Noorderplantsoen. Ook met Stefan deel ik een woon geschiedenis, we zijn namelijk opgegroeid in hetzelfde dorp! Na even gekletst te hebben lopen we een rondje door het huis, voor het beste licht inval voor de foto's. Het babykamertje heeft een mooie plek binnenin het huis en daar beginnen we met foto's maken. Kim wil ook wel "poseren" in een zwangerschapsjurk, dus de tassen gaan open en de jurken worden 1 voor 1 aangedaan. Het staat haar super en Kim is volgens mij stiekem een model hoor (ssst ;-)). Wat een mooie uitstraling heeft ze. We moesten er even snel naar toe lopen, maar tijdens de laatste zonnestralen van de dag stonden we op precies de juiste plek tussen de bomen. Wauw! Ik ging er een beetje van stuiteren... Kim en Stefan hebben inmiddels een zoontje gekregen en ik wens hun drietjes heel veel geluk en al het liefs samen.