Pagina's

28 maart 2015

Just Arrived: Lize


Na een aantal newborn jongetjes was het weer eens tijd om de meisjes spullen in te pakken voor een fotosessie. Op naar een Lady in Pink genaamd Lize! De roze deken had ik nog niet eerder gebruikt en gelukkig hielden Lize haar ouders ook wel van kleur. Bij de eerste setting op de beanbag gebruikte ik daarbij ook nog een roze wikkeldoek... Roze wiebelvoetjes waren mijn volgende doel, met de macrolens kun je de kleine details aan lijntjes onder de voet en de teentjes mooi scherp krijgen. Lize poseerde ook nog heel mooi voor ons in de houten schaal met daarin een zacht dekentje en luxe wol onderin. Met haar prachtige blik flirtte ze even met de camera, alsof ze het al jaren deed. Wat een model! Samen met papa op de foto vond ze ook interessant en we eindigde de fotosessie in mama's armen waar ze lekker mocht drinken en bijkomen van de gedane inspanning tijdens de fotoreportage. Toen ik weer thuis was hoorde ik dat Lize alweer sliep als een roosje. Lieve kleine diva!!