Pagina's

29 mei 2015

Expecting: Fotosessie Tijdens Zonsondergang

Zoals jullie misschien weten ben ik op dit moment in blijde verwachting van onze twee New Arrival. Erg leuk vond ik het dan ook dat ik werd benaderd voor een fotosessie van een zwangere dame en het toeval is dat we 1 (!) dag schelen qua uitgerekende datum. Toevallig! De twee bolle dames gingen dus op een mooie, maar vrij frisse lente avond samen op pad voor een zonsondergang fotosessie. Iets wat ik graag meer zou willen doen, de combi landschap en een zwanger model voor de lens spreekt me erg aan. Inspiratie genoeg, wolkjes en mooie kleuren in de lucht en wapperende jurken door de wind. Het is toch altijd maar weer afwachten of de zon spectaculair ondergaat of uitdooft als een nachtkaarsje. Gelukkig wilde ze graag meewerken en was mijn model van die dag een heuse bikkel toen ze met blote voeten op een winderige steiger stond en de zon langzaam onder ging. Dank je wel! Geniet nog lekker even van je verlof!