Pagina's

31 juli 2015

Just Arrived: Finn


Voor de tweede keer mochten mijn vriend en ik de bijzondere tijd meemaken van het 9 maanden in verwachting zijn, de spannende en onverwachte momenten doorstaan tijdens de bevalling en de rollercoaster van emoties ondergaan in de kraamweek. Al die momenten veroorzaakt door een klein wezentje genaamd Finn. Geliefd vanaf het moment dat hij groeide in mijn buik. De foto's voor zijn geboortekaartje heb ik zelf gemaakt toen hij zes dagen oud was. Gelukkig was ik lichamelijk fit genoeg. Grote zus Fayenn wilde zelfs (een beetje tegen mijn verwachtig in moet ik zeggen, tis zo'n spring-in-het-veld-peuter :-)) even poseren met haar kleine broertje. Ik was een hele trotse mama op dat moment. En wat vind ik het mooi om zulke foto's te maken! Deze serie is dan voor mijzelf, maar ik fotografeer zulke momenten ook graag voor anderen. Zo'n kort foto moment geeft zo lang een goed gevoel, voorbij de dag dat ze een opstandige puber zijn of totdat ze zelf op een dag zo hun kindje vast mogen houden. Van snapshot tot vastgelegd met de duurste camera, foto's zijn heel belangrijk.