Pagina's

23 januari 2016

Expecting: Frederik en Melissa

Het is altijd leuk en bijzonder als je mensen jaren niet ziet en dan ineens weer ontmoet. Frederik en ik komen uit hetzelfde dorp en Melissa en ik waren vroeger bijbaan-collega's in een hotel. Dat hotel is omringt door een prachtig park en het leek me altijd al leuk om daar eens een fotosessie te doen. Hun waren het er ook mee eens en we gingen dus die dag back-in-time. We begonnen de zwangerschapsfotosessie binnen waar ik hun huiskamer even omtoverde tot een studio. Dat klinkt lastig en je denkt misschien nu aan lampen en flitsen enzo, maar omdat ik uitsluitend gebruik maak van natuurlijk daglicht wat invalt door een raam naar binnen is het in de praktijk alleen raam opzoeken en daar een vitrage voorhangen. Easy Fix! De kast moest wel even aan de kant voor een beetje meer ruimte.

Het tweede deel van de fotosessie was heerlijk buiten op het herfstig landgoed. Daglicht genoeg! Onderweg daar naar toe spotte we een buitenstalletje met honderden pompoenen! Daar bespraken we ook het 'derde' deel van de shoot, want een fotosessie van hun kindje wanneer die geboren was leek hun mooi om te laten doen. Dus mocht ik een aantal weken later kennis maken met hun werkelijk prachtige baby genaamd Julia! Lees hier verder :)