Pagina's

23 januari 2016

Homebound: Jens

'Gewapend' met alleen mijn camera belde ik aan bij het huis van baby Jens. Ik ging vandaag een Lifestyle fotosessie doen, dus mijn props, beanbag en mohair schapendekentjes had ik thuis gelaten. Jens ligt diep in dromenland als ik kennismaak met de ouders en we tijdens een kopje thee even praten hoe het allemaal gaat met hun. Na de thee gaan we gauw naar boven waar ik het gezin op het grote bed van papa en mama op de foto zet terwijl ze Jens even goed bewonderen. Foto's met de handen van de ouders naast zo'n klein newborn hoofdje geeft altijd goed weer hoe klein ze nog zijn en is ook leuk voor later. Je herinnerd je veel dingen, maar zie je zo'n foto terug dan kun je bijna niet geloven dat je kindje op dat moment echt zo klein was. Spreek ik uit ervaring :). 
Jens drinkt een lekkere fles, krijgt een schone luier en wordt flink geknuffeld. Terwijl de eerste winterse vlokjes van dat jaar naar beneden dwarrelen is het nu de beurt om alleen op de foto te gaan. Heerlijk die rondkijkende oogjes, kijkend naar het grote raam vinden alle baby's leuk en interessant. Wat een licht he... Terug in de kamer wordt Jens weer wat moe, in zijn vaders armen vallen heel langzaam zijn oogjes dicht. Wat lag hij daar ontspannen!! Mooi om te zien. Lekker dromen Jens!