Pagina's

23 januari 2016

Just Arrived: Julia

Julia haar ouders hadden gekozen voor het pakket 'The whole Package' en na de zwangerschapsfotosessie was het daarna tijd voor de newborn fotosessie 'Just Arrived'. Toen ik binnenkwam lag Julia bij papa Frederik op schoot, verstopt in een grote babywrap. Haar grote bos zwarte haar plukte nog wel naar buiten. Wauw! Fotografen vinden zo'n bos haar heel leuk hoor! Na het opzetten van de beanbag opstelling mocht Julia uit haar wrap en even kijken wat ze vond van slapen op een grote kussen. Wat een lachjes!! Ja, dat vinden fotografen ook heel leuk! Op den duur werd ze een beetje wakker en ging om haar heen kijken. Enorme, prachtige ogen die wijs de wereld inkeken of ze hier al jaren was. Je raadt het al....dat vinden wij ook heel leuk!! Ik had wat nieuwe items aangeschaft, een nieuw mutsje en een nieuw dekentje en deze kon ik mooi even gebruiken. Na nog een serie foto's met z'n drietjes ging ik de boel weer inpakken en liet ik het gezin weer alleen. Ouders van Julia, jullie mogen terecht apetrots zijn op jullie prachtige dochter. Bedankt voor alles en we houden contact!