Pagina's

23 januari 2016

Just Arrived: Ferren

Ik was al eens eerder gevraagd om een foto te maken voor een geboortekaartje, maar toen viel de geboorte helaas net in mijn al geboekte vakantie. De tweede kans kwam in december, toen ik gevraagd werd voor een foto van het geboortekaartje van Ferren. In mijn mailbox kreeg ik al een heel mooi inspiratie voorbeeld wat ze graag op het kaartje wilden. Ferren heeft namelijk een oudere zus en het mooiste was natuurlijk om ze samen op de foto te zetten. Nu kan het fotograferen met een kleine newborn en hun grote broers en zussen soms wat tricky zijn (als ze geen zin hebben in een paar minuten fotomodel zijn), hier is het echt heel goed gegaan! Ze deed het echt super goed en met wat hulp van de ouders die Ferren wat ondersteunde kon ik een prachtige foto maken van twee mooie kindjes. De vader had de nageltjes van Riva paars gelakt (ik vind dat persoonlijk zo'n leuk detail, ik zie ze al zitten samen) en het past gewoon helemaal in het eind resultaat. Je hoort het al, ik ben zelf ook heel blij met de foto en vind het een eer dat mijn foto gebruikt is voor een geboortekaartje. Bedankt voor het vertrouwen in mij!