Pagina's

05 april 2016

Just Arrived: Rens

Met zo ongeveer 141 dames op de boerderij is het stiekem wel fijn denk ik voor de vader van Rens dat er nu twee stoere mannen op de boerderij wonen. Na de donkere dagen van de winter was het bijna-lente zonnetjes van die dag zo fel dat ik eindelijk eens de gordijnen wat dicht moest doen in plaats van helemaal open voor een straaltje daglicht. De mama van Rens had de Just Arrived Newborn fotosessie gekregen van haar vriendinnen tijdens een babyshower. Het werd een leuke, afwisselende fotosessie, waar de ouders en ik beide blij zijn met het resultaat: Ik was heel gelukkig dat Rens heerlijk in slaap viel tussen het wol in mijn mandje wat ik voor het eerst bij me had en de wens van een heldere blik op de foto is ook helemaal gelukt. Helemaal in mn nopjes ;-) Wat een prachtig kereltje!!