Pagina's

28 oktober 2016

Homebound: Jilles

Deze maand staat gewoon bol van voor mij speciale fotosessies! Het is namelijk zo leuk om terug te komen in een gezin waar je al eerder hebt gefotografeerd. Dat je het kindje wat je hebt gefotografeerd na een tijdje weer terug ziet. Zo mocht ik deze maand onder andere naar baby Jilles en zijn familie. Ik kan me de newborn fotosessie van broer Jorrit nog goed herinneren. Een van de foto's uit die sessie hangt heel groot (ja, echt heeeeel groot) bij hun aan de muur in de kamer. Toen ze mij dat lieten zien was ik wel even stil, slik, Wauw.....! Kleine Jilles was ondertussen bij zijn mama in de armen in slaap gevallen en dus hebben we daar even lieve foto's van gemaakt. Tijdens een Lifestyle fotosessie is het grote bed altijd een mooie plek om samen te "poseren" en dus gingen we met z'n allen naar boven. Broer Jorrit vond het grote bed ook wel mooi want het is ook heel geschikt om even koprollen te maken en te ravotten met papa! Lieve papa en mama van Jorrit en Jilles, bedankt dat ik opnieuw een fotosessie bij jullie mocht doen. Jullie DVD met foto's komt jullie kant op!