Pagina's

11 oktober 2016

Just Arrived: Evi

Help! Ik kan niet kiezen. Ik ben natuurlijk enorm bevooroordeeld, want kleine Evi is mijn nichtje, maar ik heb zoveel foto's van haar newborn fotosessie dat ik niet kan kiezen welke foto ik nou het mooiste, liefste of bijzonderste vind. Evi sliep ook aan een stuk door tijdens haar fotosessie, dus tante Ingrid kon maar blijven foto's maken. Zo kon ik mijn nieuwe paarse, wollige vulling gebruiken in een schaal die we maar om hebben gedoopt tot "de wok" (want daar lijkt hij een beetje op). Toen ze na haar voeding heel helder en wakker was heb ik nog een aantal Lifestyle foto's gemaakt van het gezin samen en tijdens het verschonen in haar kamertje. Samen met de foto's van Wendy haar zwangerschapsreportage zijn alle foto's verzameld in een mooi, tijdloos album van 20x30 cm met een roze linnen kaft. (Deze album maat van 20x30 cm en met een linnen kleuren kaft naar keuze is vanaf nu ook voor iedereen te bestellen!). Lieve Wendy en Chris, hopelijk kijken jullie nog vaak in het album, kindjes worden zo snel groot! Evi is een prachtige baby en ik ben zo trots op jullie!!